Ważne informacje
Druga cześc kursu rozpoczyna się w piątek 25 marca. Należy zgłosić się pomiędzy 18:00 a 18:30 do budynku LO w Miechowie - wejscie od parkingu przy boisku. Osoby niepełnoletnie musza mieć i tym razem zgodę z podpisem rodzica o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka............../imie i nazwisko/ w kursie pierwszej pomocy w dniach 25-27 marca 2011. Kurs odbywa się w budynku LO w Miewchowie.
................... /czytekny podpis jednego z rodziców/ "
Przypominamy o konieczności zabrania kompletnego munduru ZHP, śpiwora, obuwia zmianowego, prowiantu na czas kursu /bedzie gorąca herbata i czasem nawet chleb i dżem ale musicie mieć własne zapasy/, kubka, przyborów toaletowych, 5 par rękawiczek cienkich lateksowych, legitymacji szkolej lub dowodu osobistego, notatnika, długopisu.
Zakończenie 1 części w niedzielę około 13:00. Przypominam o ograniczeniach w możliwiości opuszczania budynku szkoły - kupcie sobie potrzebne rzeczy wcześniej.
Komendantem samego kursy jest hm. Tomasz Łebek - instruktor hufca Starachowice.
Koordynatorem i komendantem biwaku kursowego jest hm. Adam Kania.

A tu dane ogólne
Termin: dwa weekendy : 4-6 marca, 25-27 marca 2011 r.
Miejsce: Miechów - województwo małopolskie, w budynku LO ul. Konopnickiej 2
Warunki uczestnictwa:
ukończone 16 lat w 2011 roku ; członkostwo w ZHP; opłacone składki członkowskie; pełne umundurowanie; przestrzeganie regulaminu biwaku kursowego i Prawa Harcerskiego.
Koszt: 80 zł za dwa weekendy.
Organzator: Drużyna Wędrownicza "3DSH" im. R.Baden-Powella;
Realizator: HGR Starachowice + zaproszeni instruktorzy HSR;
Zgłoszenia: Koordynator kursu: hm. Adam Kania - e-mail: akania@miechow.pl; Zapisy do wyczerpania wolnych miejsc...
Sprawy organizacyjne: Zakwaterowanie w warunkach biwakowych na karimatach - należy miec własne śpiwory. Wyżywienie we własnym zakresie. Organizator zapewnia gorącą wodę, oraz potrzebny sprzet /nosze, fantomy itp./. Kurs rozpocznie się w piątek w godzinach popołudniowych a zakończy w niedzielę po południu. Uczestnik musi przebywac na terenie obiektu przez cały okres kursu bowiem symulacje i zajęcia alarmowe mogą wydarzyć się o każdej porze dnia i nocy.
Program: możesz pobrać >>TUTAJ<<

Lista uczestników

1     Agnieszka Soczówka /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
2     Żaklin Słota /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
3     Hubert Oleksy /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
4     Paulina Molęda /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
5     Norbert Nocóń /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
6     Jakub Prędki /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
7     Radosław Paterek /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
8     Monika Konderak /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
9   Marta Nowak /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
10   Aleksandra Stasiurka /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
11   Joanna Dziura /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
12   Kinga Pasternak /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
13   Ewelina Molenda /Hufiec Szczekocińsko-Włoszczowski
14   Katarzyna Konieczna /Hufiec Ziemi Rzeszowskiej
15   Monika Korbecka /Hufiec Ziemi Rzeszowskiej
16   Amadeusz Krata /Hufiec Ziemi Rzeszowskiej
17   Witold Rząsa / Hufiec Łańcut
18   Klaudia Kwoka /Hufiec Ziemi Rzeszowskiej


Kadra biwaku i kursu
1 Krzysztof Gajos
2 Justyna Molęda
3 Agata Pasek